En söndag i form av pussar, regn och soffhäng

Plockat ihop en mysig liten spellista åt er som är passande nu under höstens mörka dagar. {Klicka på hjärtat för att lyssna -- > ♥}
Nu vankas det soffhäng resten av kvällen efter en dag med pojkvännen. Uppskattas vardags-inlägg?
 
 
 
Postat av:flisan

Ja det uppskattas!!

2012-11-11 @ 21:54:28
URL: http://hannafelicia.tumblr.com
Postat av:Antonia

Svar: Åh tack fina du, det där behövde jag verkligen verkligen läsa!! Tack för dina fina ord och stöttande kommentarer, det värmer gott i hjärtat ska du veta! Hur hanterar du dina hetsätningar när dom kommer? Eller rättare sagt hur hanterar du suget?? Jag vet liksom inte vart jag sak ta vägen utan går och småplockar och stoppar i mig MASSOR. Samma sak runt mina mellanmål.. Jag tar liksom ett mellanmål, och sen tar jag mer, och mer och mer. Det slutar med att jag äter tillräckligt mycket för säkert 3 mellanmål. Jag blir så frustrerad och får sådan ångest, jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Jag vägde mig även idag och har sedan i Onsdags gått upp 1,5 kg, DET ÄR JU SJUKT MYCKET. Jag vet inte hur jag ska tänka med det känns som att jag stoppar i mig konstant och inte kan kontrollera det, och om det fortsätter såhär kommer jag bara fortsätta gå upp i alla evighet, det kommer liksom aldrig finnas något stopp eller någon spärr..

Tack igen för allt fint du säger, och du ska veta att jag följer din blogg också och har gjort det sedan långt tillbaka, och dina inlägg har verkligen hjälpt mig genom många svåra stunder. Du är fruktansvärt stark och en sann inspiration. Tack för det!

2012-11-11 @ 22:34:24
URL: http://antoniaeriksson.devote.se
Postat av:Anonym

Det uppskattas verkligen, älskar bloggen sjukt mycket! Skulle vara kul med outfits också :)

2012-11-12 @ 17:30:09
Postat av:nellie j

Jaaa verkligen, mer sånt!! :)

2012-11-13 @ 17:25:17
URL: http://Bynellie.se

Lämna en kommentar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress: