Frågor & svar

Fråga
Hej, ville vara fråga vart du går på gymnasium? Är det i Falköping? Kram :)
Svar:
Jag går på plusgymnasiet i Skövde! Kram 
Fråga
Varför skriver du inte så mycket om din sjukdom längre? Jag skulle liksom vilja läsa om din resa, om man säger så. Men det är upp till dig. Ha de bra! :)
Svar:
För att jag vill inte kopplas ihop med sjukdomen. Det kan lätt bli så, att folk läser min blogg för att läsa om den "sjuka" Oliva - och jag vill att bloggen ska handla om mig, inte bara anorexin. Visst kan jag skriva ett inlägg om min resa som småningom! Ha det bra.
Fråga
Har din pojkvänn slutat tävla i skidor? puss
Svar: 
Det får du fråga honom! Kan inte svara på det tyvärr :)
Postat av:Anonym

Vad hände med bloggandet? :(

2013-01-25 @ 18:33:05
Postat av:Anonym

Vad ingår i ett anorektiskt betéende?

2013-01-25 @ 18:35:31
Postat av:Anonym

En sak jag undrat länge -hur lär sig anorektiker räkna kalorier så fruktansvärt bra? Kram

2013-01-25 @ 19:03:58
Postat av:Anonym

Hur såg din kost ut innan du fick sjukdomen? När du liksom hade "lurats" och hade tankarna, men inte hade sjukdomen. Åt du något specifikt?

2013-02-01 @ 20:56:26
Postat av:Anonym

Snälla börja blogga igen, älskar din blogg!! Ta hand om dig!

2013-02-07 @ 18:15:45
Postat av:elin

sv:tack för tipsen, det blev half baked! ;)

2013-03-03 @ 18:30:49
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress: