Dagens fråga

Anonym
Så otroligt fina bilder! Vart redigerar du dina bilder? :)
 
Svar: 
Tackar! Haha, nu kommer ni läsare skratta. Jag redigerar mina bilder på.. mobilen! Laddar alltså över bilderna till datorn, sedan datorn till mobilen och till sist från mobilen till datorn. Har jättebra appar, bland annat en som heter "picfx". Ibland när jag ska lägga till "bokeh" på bilderna så använder jag mig utav appen "bokehful". 
En aning krångligt, men det funkar super för mig! 
Postat av:Anonym

Hej fina du! Jag håller också på att hamna i den otroligt jobbiga sjukdomen, men är liksom rädd för hur min familj och släkt ska tycka och reagera. Hur var det för dig? Jag vill liksom inte ha en massa kommentarer av dom och sånt. Aja, tack på förhand, du är otroligt fin ska du veta! Kram!

2012-12-26 @ 12:31:14
Postat av:Linnéa

Alla sätt är bra utom de dåliga ;)

2012-12-26 @ 19:11:19
URL: http://stjarnmoln.blogg.se/

Lämna en kommentar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress: