Dagens fråga

Ellen
Hej! Jag vet ju att du går stylist på plus , jag ska snart välja inför gymnasiet och jag funderar starkt på det. Men jag undrar vad du tycker om linjen och skolan? Kram så länge finis!
 
Svar:
Hej Ellen! Någonting som jag kanske inte har nämnt på bloggen eller för så många är att jag funderar på att byta linje (men det beror helt på mig själv). Annars så är ju linjen bra ifall du gillar att hålla på med smink, hår och stil. På hantverkslektionerna i salongen kan vi till ex. färga ögonfransar, göra olika håruppsättningar, sminka varandra, göra ansiktsbehandling osv. På hantverksteorin så kan man till ex. få en uppgift att skriva om hudsjukdomar, höstens mode osv. Lite så funkar det! Skolan är annars bra tycker jag, det känns inte som en "skola". Ganska litet och framför allt mycket stilrenare än vanliga skolor. Anledningen till att jag vill byta är att jag vet inte om jag vill greja med detta när jag blir äldre, samtidigt så vet jag att jag kan plugga in några ämnen för att kunna komma in på högskola sen! Kram!
Postat av:Anonym

Hej, ville vara fråga vart du går på gymnasium? Är det i Falköping? Kram :)

2013-01-16 @ 08:55:18
Postat av:Anonym

varför skriver du inte så mycket om din sjukdom längre? Jag skulle liksom vilja läsa om din resa, om man säger så. Men det är upp till dig. Ha de bra! :)

2013-01-19 @ 09:08:01
Postat av:Anonym

Har din pojkvänn slutat tävla i skidor? puss

2013-01-20 @ 20:36:34

Lämna en kommentar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress: