Lite frågor

Frida om inlägget "Tolv"
Fin du är! Var kommer tröjan ifrån? :)
Svar: Tack sötnos! Den är från Monki, dock så är den nästan två år gammal.
 
Anonym
Ska du flytta till Varberg? Din blogg är jätte fin!!
Svar:
Nej jag ska inte flytta dit. Åkte till Capio anorexicenter i Varberg på ett "besök" och kände direkt att det var ingenting för mig. Tack så mycket!
 
Anonym
Varför tog du bort ditt senaste inlägg? Man kan bara läsa lite av det på bloglovin men inte hela, :( du är grym, kom ihåg det!
Svar:
Jag ångrade mig snabbt efter jag publicerat inlägget. Jag vill inte ha "anorexistämpeln". Jag vill inte vara "anorexi-Olivia" som driver en blogg. Utan mig som person, vanliga Olivia. Sedan så vill jag helst inte prata om sjukdomen så mycket. Den har tagit tillräckligt mycket med plats redan. Kommer kanske publicera om det när jag känner mig redo! Åh tack så mycket, gud vad det värmer! Kram!
 
Anonym 
Utav ren nyfikenhet (du behöver såklart inte svara om du inte vill), hur såg dina matvanor ut när du åt som minst. Mängd och vad för nåt? Kram, ta hand om dig!
 
Svar:
Detta vill jag helst inte skriva öppet om, eftersom det kan trigga igång absolut vem som helst. Sedan var det ju så olika dagar också, så det är ju svårt att säga "när jag åt som minst". Men en del läkerol har jag ju överkonsumerat i mina dagar kan jag ju säga.. Kram kram!
 

Lämna en kommentar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress: